e-dziennik
W roku szkolnym 2024/25 e-dziennik Vulcan otrzymał nową Witrynę Rodzica i Ucznia
Aktualizacja kont Rodzica i Ucznia
W związku ze zmianami w Dzienniku, każdy Rodzic i Uczeń będzie musiał samodzielnie – bez udziału Szkoły – zaktualizować swoje konto w Dzienniku.
Pracownicy Szkoły nie aktualizują swoich kont.
Krok 1:
Uczeń i Rodzic logują się do Dziennika VULCAN.
Krok 2:
Uczeń i Rodzic podają 4 ostatnie cyfry numeru PESEL w celu weryfikacji.
Krok 3:
Uczeń i Rodzic wybierają rodzaj konta.
Typy kont Ucznia i Rodzica
Podczas aktualizacji Rodzic oraz Uczeń dokonują wyboru pomiędzy dwoma typami kont – zwykłym kontem lub kontem eduVULCAN.
Poznaj, jakie możliwości dają oba rodzaje kont.
Konto eduVULCAN | Zwykłe konto | |
---|---|---|
Dostęp do Dziennika VULCAN przez www | + | + |
Aplikacja mobilna z dostępem do Dziennika VULCAN | + | − |
Kalendarz wszystkich (także pozaszkolnych) zajęć Ucznia | + | − |
Dostęp do portalu edukacyjnego eduVULCAN | + | − |
Jeden, krótki adres logowania do wszystkich szkół (eduvulcan.pl) | + | − |
Wygodny, możliwy do zmiany login | + | − |
Jedno konto Rodzica dla wszystkich Dzieci | + |
Konto w eduVULCAN jest alternatywą dla zwykłego konta. Oba typy kont są bezpłatne.
/W nowej aplikacji mobilnej od listopada 2024 r. niektóre funkcje będą płatne/
Filmy instruktażowe
Logowanie Rodzica
Logowanie ucznia, który nie ukończył 13 lat
Logowanie ucznia, który ukończyli 13 lat
Wraz z udostępnieniem nowej wersji Dziennika VULCAN, aplikacja Dzienniczek VULCAN została wycofana.
Nowa aplikacja mobilna eduVULCAN jest dostępna wyłącznie dla użytkowników konta eduVULCAN.
W ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która jest bezpłatna) możesz wybrać dostęp do usługi rozszerzonej (funkcjonalności np. powiadomień PUSH, usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji czy wysyłania i otrzymywania wiadomości od Szkoły). Usługa rozszerzona – poza bezpłatnym okresem testowym – jest odpłatna.
Konto zwykłe nie ma do niej dostępu. Aby korzystać z nowej aplikacji mobilnej, konieczna jest zmiana przez Ucznia lub Rodzica wyboru konta zwykłego na konto eduVULCAN.
Jak zmienić zwykłe konto na konto eduVULCAN?
Krok 1: Założenie konta eduVULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą wybrać dowolny login (login może być inny niż ten używamy do logowania do konta zwykłego).
Krok 2: Dodanie dostępu do Dziennika VULCAN.
Uczeń i Rodzic mogą dodać dostęp na dwa sposoby: albo używając kodu, który otrzymują w Szkole albo wybierając opcję „Nie posiadasz kodu jednorazowego, ale masz już dostęp bezpośredni do Dziennika VULCAN przez login i hasło? Przejdź tutaj”.
Krok 3: Wpisanie danych logowania do konta zwykłego w wyświetlonym formularzu.
I gotowe – Konto zwykłe zostaje zamienione na konto eduVULCAN.
Aplikacja mobilna eduVULCAN (która jest bezpłatna) zawiera funkcje podstawowe (bezpłatne) i funkcje rozszerzone (płatne). Wykaz funkcji płatnych i bezpłatnych wskazuje poniższa tabela:
usługa rozszerzona | usługa podstawowa | |
---|---|---|
Powiadomienia PUSH | + | − |
Usprawiedliwienia nieobecności w aplikacji | + | − |
Moduł wiadomości w aplikacji | + | − |
Możliwość dostosowywania wyglądu aplikacji | + | − |
Widżety (Android) | + | − |
Frekwencja (nieobecności, spóźnienia, zwolnienia) | + | + |
Procent frekwencji | + | + |
Sprawdziany | + | + |
Zadania domowe | + | + |
Oceny i średnie ocen | + | + |
Kalendarz z planem lekcji i własnymi terminami | + | + |
Każdy użytkownik konta eduVULCAN otrzyma na start bezpłatny dostęp do wszystkich funkcji rozszerzonych aplikacji, który aktywny będzie do 01.11.2024 r. Aby otrzymać bezpłatny dostęp do tych funkcji nie trzeba podejmować żadnych dodatkowych działań. W szczególności nie trzeba podawać danych karty płatniczej bądź innych danych do płatności.